Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Konkurs Zareklamuj naszą szkołę

REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU  

„ZAREKLAMUJ NASZĄ SZKOŁĘ”  

 

  1. Organizatorzy

Agata Wysokińska - nauczyciel wspomagający, 

Anna Siekierska - nauczyciel wspomagający, 

Zofia Owczarek - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. 

  1. Cele konkursu:

- mobilizacja uczniów do aktywnego uczestnictwa w życiu szkoły; 

- stworzenie możliwości rozwoju zainteresowań uczniów oraz rozwijania uzdolnień plastycznych; 

- rozwijanie kreatywności, wyobraźni oraz twórczości językowej; 

- doskonalenie warsztatu literackiego poprzez udział w konkursie. 

  1. Zasady uczestnictwa:

Konkurs jest przeznaczony dla klas I– III oraz IV-VIII. 

Zadaniem konkursu jest samodzielne, indywidualne wykonanieplakatu (format pracy dowolny!). Praca powinna być wzbogacona słowem pisanym - wiersz, anegdota, rymowanka, ciekawe hasło itp., promującym naszą szkołę. Każda praca musi być podpisana na odwrocie (imię, nazwisko, klasa) i dostarczona do organizatorów konkursu, do dn. 17.03.2023r.! 

  1. Kryteria oceny:

 - zgodność z tematyką konkursu;  

 - interesujące ujęcie tematu; 

 - pomysłowość i oryginalność; 

 - poprawność stylistyczna i językowa. 

  1. Uwagi końcowe:
  • Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie prawo do zatrzymania nadesłanych prac; 
  • Oceny prac dokona Jury. Decyzje Jury są ostateczne; 
  • Dostarczenie prac oznacza akceptację warunków konkursu i regulaminu, którego ostateczna interpretacja należy do Jury konkursu; 
  • Do udziału w konkursie nie dopuszcza się prac, które nie spełniają powyższych wymogów; 
  • Nagrodzone prace będą elementem kampanii promocyjnej szkoły; 
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do publikacji nagrodzonych i wyróżnionych prac bez dodatkowej zgody autorów. 

 

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie, gdyż na zwycięzców czekają dyplomy, a nagrodzone prace wezmą udział w promocji naszej szkoły!